Veilig geland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu Veilig geland - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu

Veilig geland

Door: Marthijn & Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin & Marthijn

03 Juli 2010 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,

We zijn geland! Het is hier iets over half 6 en we rollen net het vliegtuig uit. De vlucht is qua tijd enorm meegevallen en de 12 uur waren eigenlijk zo voorbij. Wel was er veel turbulentie en zijn we een tikkie misselijk.
We gaan zo eerst onze tassen ophalen en met de taxi naar een hotel. Een van de stewardessen was een "local" en heeft ons een leuk adresje gegeven. Als het stopt met regenen gaan we vanavond een night safari in de stad doen. Anders gaan we lekker een drankje doen en kijken wat het de zaterdagavond hier te bieden heeft.

Waarschijnlijk gaan we morgen naar de Orchid gardens (60.000 orchideen, very impressive zeggen ze) en daarna door naar Johor Bahru in Maleisie.

Dat was het voor ons eerste berichtje! Jullie horen snel meer van ons!

Dikke kus, Robin & Marthijn

ps: we hebben allebei nog wel een beetje vlinders, raar/leuk om niet te weten waar je morgen terecht komt:)

• 03 Juli 2010 - 12:16

Remco:

Hey lief stel,

Goed te lezen dat jullie veilig geland zijn in het verre Azië!
    Hier is het ook tropisch warm en benauwd, dus leef met jullie mee haha.

Succes met een plekje vinden voor om de voetbalwedstrijden te bekijken!
    Had je mijn sms gehad? Uruguay is door na een knotsgekke wedstrijd, verlenging, Suarez-actie en penalty's!!
    Di. 6 juli 20.30 NL tijd: Oranje - Uruguay.

Ook succes met acclimatiseren en wennen aan het spannende onbekende.

Have fun you two!

Grtz, Remco

• 03 Juli 2010 - 15:06

Monique:

leuk om zo snel wat van jullie te horen. Ik ga zo op internet kijken waar jullie naar toe gaan op die manier kan ik jullie volgen.
    lekker dat de reis is meegevallen, nog lekker geslapen op de pillen.
    het regent hier nu heel zachtjes en het koelt iets af.
    Ik heb een advertentie gezien van de fiets die je wilt kopen voor 150,= 2e hands, ziet er goed uit op het plaatje.Als je wilt zal ik ze bellen en de fiets bekijken.Heel veel plezierDikke kus Monique

• 03 Juli 2010 - 21:20

Dortie:

Klinkt nou al helemaal goed!! Ben zo benieuwd naar jullie bevindingen. Die turbulentie schijnt trouwens normaal te zijn als je die kant op vliegt, hoor ik van iedereen. Rob heeft die safari gedaan, is helemaal top, je ziet geen hekken dus het is net of je tussen de dieren loopt! Heel veel plezier en ik verheug me op de eerste foto's! X

• 04 Juli 2010 - 07:56

Monique Verhagen:

Hej Martijn en Robin,

Wat een leuk avontuur gaan jullie tegemoet zeg! Heel erg fijn dat de reis is meegevallen en jullie veilig zijn geland. Geniet ervan ik ik ben nu alweer benieuwd naar het volgende verhaal!

Hele dikke knuffel je nichtje Monique
    -X-

• 06 Juli 2010 - 12:15

Oma:

gaaf zeg dat jullie naar een orchideen tuin gaan a.u.b.niet vergeten mooie foto,s van de bloemen te maken
    dikke kus oma

• 15 Juli 2010 - 21:11

Bianca Van Rijswijk:

Wat leuk!! Hoop dat jullie het erg naar je zin hebben.

Groetjes