Tot ziens Maleisie! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu Tot ziens Maleisie! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu

Tot ziens Maleisie!

Door: Marthijn & Robin

Blijf op de hoogte en volg Robin & Marthijn

23 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Lieve allemaal,

Allereerst zingen wij samen uit volle borst: 'Lang zal ze leven, lang zal ze leven. Lang zal ze leven in de gloooorriiiaaa. In de glooriiaaa, in de glooooriiiiiaaaa! Hieperdepiep HOERA! Lieve Bo, van harte gefeliciteerd met je 17e verjaardag! Wij hopen dat je een mooie dag hebt met veel cadeau's (ik hoorde dat je al een mooi paar sneakers hebt gekregen!) Van ons hou je het natuurlijk nog te goed!

Zo terug naar de orde van de dag.

Na voor ons gevoel weer even 'thuis' geweest te zijn in KL was het tijd om te vertrekken naar Tioman. KL was weer helemaal top! Wat een heerlijk stad. We begonnen 's avonds met sushi, de volgende dag bestond onze lunch uit sushi, en als avondeten, jullie raden het, SUSHI! Inmiddels zijn we ware fijnproevers en kunnen we melden dat Sushi King de beste sushi in KL heeft.
Voordat we naar Tioman konden moesten we stoppen in het vissersdorpje Mersing. Een super relaxte reisagent heeft ons daar aan een verblijfplaatsje op het eiland geholpen. Tioman is veel groter dan de Perhentians en als je daar dus op een strandje komt waar geen plek meer is heb je een probleempje.
Tioman is een top eiland dat nog meer ' back-to-basic' is dan de Perhentians. Ons verblijfplaatsje stond in een leuk parkje ten noorden van het eiland. Over onze activiteiten op het eiland kunnen we kort zijn, naast eten, drinken en slapen hebben we vooral helemaal NIKS gedaan. Heerlijk! Het plan was om te gaan snorkelen maar helaas heeft het weer ons een beetje gepest.

Inmiddels zijn we terug in Mersing en zitten we in een internet cafe zachtjes te wenen tot onze bus naar Singapore komt. Ons avontuur in Maleisie zit erop:( Wat een geweldig land!

Maar we treuren niet te lang! Eenmaal aangekomen in Singapore hebben we nog 2,5 dag om de stad te bekijken en te shoppen. (Robin is blij!!)

Overigens hebben we al wat leuke dingetjes aangeschaft maar er is nog wat budget over. ;)

Tot snel in Nederland!

Dikke kus, Marthijn & Robin

• 23 Juli 2010 - 06:20

Remco:

Jaloers op de lekkere sushi! Hou ik van, eet ik niet vaak helaas.

Leuke nieuwe foto's hebben jullie geplaatst! Benieuwd naar jullie live verhalen en hele foto-collectie. Eerst zullen jullie wel willen uitrusten neem ik aan. Pittig reisje gehad zo...

Nog een paar dagen, geniet ervan en alvast een hele goede terugvlucht!!!

Groetjes, Remco

PS Floor en Naëchesta hebben nu ook een SportCity abo, vet chill. Nu jij nog Marthijn ;). Gister wezen tennissen in Gouda, supermooie indoorbanen. Het is nu vrijdagochtend 8.20. Ga zo ff spinnen, ff goed sportief het weekend in ;-).

• 23 Juli 2010 - 07:00

Chantal:

Leuk om elke keer jullie reisverslagen te lezen!
    Ik zie al een paar mooie foto's, ben erg benieuwd naar de rest.
    We wensen jullie nog een paar mooie dagen toe en alvast een voorspoedige terugreis!
    Groetjes uit eindhoven
    Papa, Chantal en Timo x

Ps: Timo heeft vandaag zijn laatste schooldag en heeft helemaal zin in vakantie!!!!

• 23 Juli 2010 - 09:09

Sam:

Heey lieve Rob en Marthijn!

Aaah alweer jullie laatse daagjes, wat is de tijd snel gegaan! Robster zie ik nou dat jij zo een smal koppie heb gekregen....je (jullie) ziet er goed uit:D!!

Geniet van jullie laatste dagen en leef je lekker uit met shoppen haha!

Dan zeg ik tot snel!!!
    xxx

• 23 Juli 2010 - 13:05

Tante Ine:

Jongens geniet nog lekker van de laaste daagjes en jullie fantastisch adventuur!!
    En Robin jij ook nog hartelijk gefeliciteerd met je zusje!!
    Liefs Lele, Ine, Chiara, Elisa XXxx

• 25 Juli 2010 - 19:31

Han:

sterkte de laatste dagen en goede reis terug.