Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu Time flies when you're having fun! - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu

Time flies when you're having fun!

Blijf op de hoogte en volg Robin & Marthijn

17 Mei 2016 | Singapore, Singapore

Lieve allemaal,

Op dit moment schrijven we vanuit Signapore airport, er is helaas alweer een einde gekomen aan onze vakantie.

Na Balangan zijn we naar Canggu gegaan, het walhalla voor surfers. De eerste eerste drie nachten zaten we in een groot hotel met zwembad op het dak. Het hotel was volledig surferproof ingericht met surfplanken in de slaapkamers. De eerste dag hebben we lekker aan het zwembad gelegen. Jullie denken misschien: 'hoezo blijf je bij het zwembad?!' Nou, dat is de enige plek waar je verkoeling kan vinden. De zee voelt namelijk als een warm bad. De tweede dag heeft Marthijn zijn eerste surfles gehad en zoals gewoonlijk was hij ook hier weer super goed in! De surfles vond plaats op Kuba beach rond zonsondergang, een prachtig gezicht al die surfers voor de ondergaande zon. Marthijn surfde als een ervaren surfer dus ik heb prachtige foto's kunnen schieten, zo'n 200. De derde dag hebben we een scooter gehuurd en zijn we de omgeving gaan verkennen. Na een ontbijtje bij Crate (de place to be voor de lekkerste brekkies) zijn we doorgereden naar een strand in de buurt. Daar begaf onze scooter het, daar sta je dan... Na drie telefoontjes met het hotel en twee telefoontjes met het verhuurbedrijf ontplofte Marthijn zowat van woede. Niemand begreep het (yes you come back to the hotel and we fix it, maar dat kon dus niet) hebben we dat vervloekte ding uiteindelijk weer aan de praat gekregen met hulp van drie handige Harry's. Snel terug gereden naar het hotel en een nieuwe scooter gepakt. Toen snel richting onze lunchafspraak met een collega van Marthijn en zijn.laat vriendin. Na de lunch doorgereden naar Tanah Lot, de oude tempel die in de zee licht. Erg mooi, maar vreselijk toeristisch. Om de dag af te sluiten zijn we naar Kuta gereden, op zich een heuse prestatie. Het verkeer is hier compleet chaotisch! Kuta is te vergelijken met Salou by night, niet helemaal ons ding maar we kunnen er over mee praten.

De laatste drie dagen hebben we doorgebracht in onze privé villa. Een huisje met alle faciliteiten van een gewoon huis, inclusief zwembad! Extreme luxe, geweldig om mee te maken. We hebben daar vooral niks, niks en niks gedaan. Heerlijk! Maar helaas komt aan al dit moois ook een einde en moeten we weer terug naar de echte wereld.

We hebben er enorm van genoten en kijken nu al uit nar de volgende reis.

Veel liefs,

Marthijn en Robin