Relax, mate! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu Relax, mate! - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Robin & Marthijn - WaarBenJij.nu

Relax, mate!

Blijf op de hoogte en volg Robin & Marthijn

07 Mei 2016 | Indonesië, Gili Trawangan

Lieve allemaal,

De afgelopen dagen stonden in het teken van ontspanning. Nadat we dinsdag ochtend bij ons hotel werden opgehaald zijn we met een klein busje naar Pedang Bai gebracht. Hier vertrok de boot naar Gili Trawangan. Als echte sardientjes werden we opgestapeld in de boot en binnen een uur waren we bij het paradijselijke eiland. Met paard en wagen werden we naar ons hotel gebracht (de Sugar Shack). Er is geen gemotoriseerd vervoer op de Gill's. Alles gaat per paard en wagen, op de fiets of te voet. In de Sugar Shack werden we opgewacht door Rika en Will, super lieve mensen! Rika heeft zelfs een avond voor ons gekookt, Opor Ayam (iets met kip en rijst, lekker man!). Op Gili T hebben we eigenlijk niet veel uitgevoerd; op het strand geluierd, rond het eilandje gefietst, lekker gegeten (onder andere op food market) en 's avonds een film op het strand gekeken. Het spannendste wat ons is overkomen is dat de stroom meerdere uren was uitgevallen, dat schijnt hier wel vaker voor te komen. Toen hebben we romantisch met kaarsjes rond het zwembad zitten kletsen met Rika en Will.

Na vier dagen op Gili T te zijn geweest, hebben we vanochtend de boot naar Gili Meno genomen. Met slechts 10 minuten waren we op het andere eiland. We zitten nu aan een heel rustig stukje voor de echte Robinson Crusoe ervaring. Morgen gaan we waarschijnlijk met het fietsje het eiland rond om verschillende snorkel plekken te bezoeken.

Na Gili Meno gaan we waarschijnlijk weer terug naar Bali. Maar we zien het nog wel!

Liefs,

Marthijn en Robin

• 07 Mei 2016 - 08:43

Tante Bettie:

Hoi jongens
    Dat klinkt goed zeg! Lekker relaxen, snorkelen, fietsen! Enjoy the good life xx

• 07 Mei 2016 - 18:32

Ellen:

Goed dat jullie daar lekker een paar dagen uitgerust hebben.
    Nog een dagje relaxen en dan weer verder naar het avontuur.
    Veel plezier! Xx